ღ cHiNta_haThi_kHu..iT's y0u ღ

~..Ya Allah jika aku jatuh cinta, cintakanlah aku pada seseorang yang melabuhkan cintanya padaMu,agar bertambah kekuatanku untuk menyintaiMu..~

Monday, 11 January 2010

Adik Ku Mau Tunang.. Huhu hHuhuuu




ermmmm.. ni la budak2 skunk..


blajaq pun x pandai agi dah gatai nk menikah...


iskhkishkkk..


adik sapo la nih...


erm.. elok2 ak nk uat persiapan kawen,


tetiba dia ckp nk tunang lak..


adoyaiii... dah kena tumpukan utk majlis die dulu pulok....


kacau daun la die nie..


tp x pola...


bertambah la kaum lelaki dalam family kami tuh..


yela.. kami ada 3 beradik laki jerk...


alhamdulillah.. bertambah agi sorang..


tp cam x caya jerk..


dia yg gatai atau aku yg lambat nk kawen ekk??


huhuuuu...


tp x kisah la..


lagipun die baru nk tunang bulan 8 ni.. tp aku kawen insyallah bulan 3 taun depan..


maknanye adik aku pun kawen taun depan la kan?? kan??


ermm cian nyer kat mak.. terpaksa berpenat nk handle majlis kami..


huhuuuuu...


mudah2an majlis adik aku ni berjalan lancar la..


aduhhhh..


abih agi wet aku... msti nk kena sponsor tuk adik...


ermmm... xpela.. mudah2an Allah limpahkan rahmat dan rezekiNya kepada kami..


Amin....

2 comments:

Anonymous said...

Nak wat camna, kakak borek adik rintik la huhu...chaiyo' chaiyo'

fisha_natakasia said...

huwahhahahah...
banyak arr...
adik dier yg gatai la..
kakaknye x..
hehehe

Post a Comment

amende ler korang nk ngomel nih??

 
*Bebelan Dari Ku Untuk Mu... Izz Fisha Natakafisha*