ღ cHiNta_haThi_kHu..iT's y0u ღ

~..Ya Allah jika aku jatuh cinta, cintakanlah aku pada seseorang yang melabuhkan cintanya padaMu,agar bertambah kekuatanku untuk menyintaiMu..~

Monday, 18 January 2010

Ari Yang Mengharu biruKan Aku..

Aduhaiiii..
Kenapa la sem ni aku rasa cam dah malas sgt3 nk blajar...
Aku cam dah give-up nk continue aku punye study nih...
Dah la semalam aku bengang yg teramat sangat..
Rasa cam nk cekik2 je sume orang yg ada dalam dunia nih...
Tensen tul arr...
Cam dah ilang semangat juang yg aku pupuk selama ni..
Lambat nyer rasa nk abiskan 10 semestar...
Ni baru nk abis sem 4...
Banyk g tuh....
Hurmmmmm...
Dah la 3 minggu agi final exam...
Petang ni lak ada kelas driving..
Esok lak ada Test JPJ...
Semalam, dan semalam punyer semalam (Sabtu) ada kelas lak...
Aduh... cam nk giler dah ni..
Banyak lak mende yg aku kena uat...
Dah naik lemah dah badan aku ni...
Ya Allah.. cane nk uat ni...
Aku dah penin dah ni..
Huhuuuuu...
Tapi seb bek la ada jugak yg nak dgr luahan ati dan perasaan aku ni..
iaitu my mucuk n encik Iqbal yg mmg sporting abis kt opis nih...
tankiu..tankiu...
huhuuuu
Tp dalam tensen2 dalam kelas semalam.... dan agi aku ilangkan stress aku dgn meng'Snap" gambar aku ngan kak Dina..
hehheheheh..
sekurang2nya, ilang gak ketensenan tahap gaban aku nih...
tq kak dina..
hheheheheh


 
*Bebelan Dari Ku Untuk Mu... Izz Fisha Natakafisha*