ღ cHiNta_haThi_kHu..iT's y0u ღ

~..Ya Allah jika aku jatuh cinta, cintakanlah aku pada seseorang yang melabuhkan cintanya padaMu,agar bertambah kekuatanku untuk menyintaiMu..~

Wednesday, 20 January 2010

Banggo Nyo Den..

Huhuhuuu den banggo rinie...
Den suko...
hehehheeh...
Den ado pengumuman nok buek ni...
hehhhehhee..
Dengan banggonyo, dengan ini den mengistiharkan bahawa den telah lulus ujian JPJ dan  tolah berjayo mendapat Lesen P (keto)...
Tapi den x leh suko2 sangat sebab Lesen P untuk moto den x amik agi...
Ermmm... tp den bersyukur sangat2 sbb x perlu nk repeat..
hehhehe...
Lagi satu, den suko sgt sebab berpeluang kenal ngan kak Herda..
Banyok pengolaman dia yg den leh jadikan iktibar...
Kisah hidupnyo yg penuh mencabar... Sedih lak den dongar cite dio..
Yolah, baru jo kawen dah jadi solo semulo... Suaminyo kemalangan... kad nikah pun x dan nk amik.. ciankan??
Deh kecian sgt ngan dio tuh...
Tp den kagum dgn ketabahannye...
Mudah2an Kak Herda selalu tabah dan bahagia meniti hari2 yang mendatang...
Dan semoga den jugak dapat jadi setabah kak Herda..
AMin...
Pe2 pun, den ucapkan tahniah buek kak herda, dan diri den sendirik diatas kelulusan yang diterima.. (ntah bahasa apo la nih).. Juga sekalung penghargaan buek Abg Azman dan Abg Zaini di atas tunjuk ajar yg diberikan kepada kami.. Dan x lupo kpd kawan2 yg mendoakan den... lurve u all so much... Muahxxx... Dan akhir sekali kepado abang2 JPJ yg telah begitu sporting dalam menjalankan tugas mereko.. (Den x rasuah taw... mmg den layak lulus...heheheh)
so, kepada mereka2 yg berniat nk amik lesen tu (terutama insan yg bernamo Rosalina, Unit Kewangan), den doakan kalian jugak lulus seperti den..
huwahahhahah..
Banggo den...

Den & Kak Herda.. Muko2 Ceria Slps Lulus

6 comments:

rosalina said...

woi!!!patutla ko soh aku tgk blog ko..rupe2nye kau telah mencatatkan namaku disini..cait!!kihkihkih...aku amek lesen nanti2 la..bulan depan kot.. ;p
ko ni..kantoi da..malu aku.. ;p

fisha_natakasia said...

hehehehe.. releks arr ALin... hehehheh...
aku saje je bagi kata2 semangat kat ko...
hehheheeh

Anonymous said...

salam..
za sht ke?hhmm..patut la za suh akak tgk blog...x psl2 trglemer..thanks sbb hargai akak..moga za bhgia dgn tunang tercinta...jgn lupa jaga hbgn korg tau...ikatan akan jd kenangan yg terindah bila kita jaganya dgn baik..

~~natakafisha~~ said...

hehehheheheh...
tq so much akak..
za akan ingat nasihat akak tu..
za pown doakan akak bahagia...
amin

Anonymous said...

salam...
za..td abg man bgtau lesen kita dah siap..hehehe...

~~natakafisha~~ said...

heheheeh.. yeke???
mmm nanti masa nk amik lesen moto la za g amik lesen...
uat akak, za ucapakan slamat membawa kete la ekk..
hehhhehehhehe

Post a Comment

amende ler korang nk ngomel nih??

 
*Bebelan Dari Ku Untuk Mu... Izz Fisha Natakafisha*