ღ cHiNta_haThi_kHu..iT's y0u ღ

~..Ya Allah jika aku jatuh cinta, cintakanlah aku pada seseorang yang melabuhkan cintanya padaMu,agar bertambah kekuatanku untuk menyintaiMu..~

Wednesday, 10 February 2010

$eLesAi sUda.... Alhamdulillah

yahuuuuuuu...
selesai suda sem 4 aku...
syukur alhamdulillah...
tp takut lak nk tgu result sem ni..
harap2 meningkat la graf aku dari sem lepas...
huhuhuuuuu...
tp skunk ni cuti sem...
ermmm bz gak..
nak p carik barang2 hantaran...
yela....
dah x lama agi dah...
lagi setahun sebulan dan sehari je agik....
huhuuuu..
apa yg aku rasa skunk nih??
T.A.K.U.T??
E.X.C.I.T.E.D??
G.A.B.R.A??
mampu ke aku nk pikul tanggungjawab sebagai seorang "isteri" ekkk???
hurmmmm ntah la...
insyaAllah..
doakan lah agar hubungan kami berkekalan...
Amin....

----------(^_^)----------
~~fisha_natakasia~~

4 comments:

cik fiza said...

selamat bergumbira habis exam...
takut nk kawen??
preparation.. byk2 membaca dan mencari ilmu kekeluargaan.... :)

~~natakafisha~~ said...

huhuhuuuuu...
akak cakap cam berpengalaman lak..
pe2 terima kasih kak..
mmg dah rasa ketaq dah ni..
hehheeh

cik fiza said...

tu bukan pengalaman sendiri.. pengalaman kawan2 :D tak salah nk diaplikasi...

~~natakafisha~~ said...

hehehheh..
betul..betul..betul...

Post a Comment

amende ler korang nk ngomel nih??

 
*Bebelan Dari Ku Untuk Mu... Izz Fisha Natakafisha*