ღ cHiNta_haThi_kHu..iT's y0u ღ

~..Ya Allah jika aku jatuh cinta, cintakanlah aku pada seseorang yang melabuhkan cintanya padaMu,agar bertambah kekuatanku untuk menyintaiMu..~

Thursday, 25 February 2010

Suda Genap Tiga Taun Aku Bekerja.. huhuhuuu

heiiiheiiiheiii..
ari ni genap 3 taun aku keje ngan Gomen dan suda tiga taun juga lah aku bertugas di INTAN Bukit Kiara...
tp rasa cam baru semalam lapor diri..
acecececececce.. ayat standard...
wahahhahahha...
mmmm rasa cam x caya lak...
tp tu la kenyataannye...
walau pown dah tiga taun, tp banayk agi yg aku kena belajar...
ermmmm.... syukur sesangat sebab sepanjang aku keje ni ada gak la yg aku blajar...
n yg paling besh. aku berjaya dapat APC (Anugerah Khidmat Cemerlang) pada taun lepas...
Ya Allah.. syukur sgt....
Harapan aku agar aku dapat teruskan bekerja n terus membantu org yang memerlukan bantuan aku...
1 Malaysia
Rakyat Didahulukan
Pencapaian Di Utamakan...

----------(^_^)----------
~~fisha_natakasia~~

No comments:

Post a Comment

amende ler korang nk ngomel nih??

 
*Bebelan Dari Ku Untuk Mu... Izz Fisha Natakafisha*