ღ cHiNta_haThi_kHu..iT's y0u ღ

~..Ya Allah jika aku jatuh cinta, cintakanlah aku pada seseorang yang melabuhkan cintanya padaMu,agar bertambah kekuatanku untuk menyintaiMu..~

Thursday, 4 March 2010

b0wLinG t0uRnaMenT

hehehheh..
best giler tengok depa maen bowling malam selasa tu ari...
ce wahhhh. aku lak yg lebih2...
sampai terkehel kaki aku... terjatuh... huhuhuuuu...
over sangat la tuh.....
padahal aku x maen pown..
tp ok pe.. aku jadi tukang sorak...
menggamatkan suasana..
hehhehehh...
disebabkan sore aku la team2 pejabat pendaftar bersemangat..
ageggegegegeg..
pasan jerk...
huhuuuuuu...
tp pe2 pown, tahniah diucapkan buat team Pej. Pendaftar di atas kemenangan tersebut....
walaupun ada gak yg mencuci longkang..
wahahhahahah..
aku ni kutuk owg jerk.. padahal aku sendirik x reti maen...
maen laen aku retii ar....
acececcececece....
haaaaaa... pikir blue la tuh...
hehhheeh..
ke atau aku yg pikir???
wakhakhakahhhhhhh....
ermmmm... dah la.. nak p mamam....
lapo lak rasa...
hehehhehhe...
wehhh aku bukan curik tulang arr...
untuk pengetahuan sume, aku masuk keje kul 8.30 pagi arrr...
bukan kul 8.00...
saje je datang awal....
sebab aku tumpang orang...
huwaaaaaaa.....
so, dah tau menumpang kena arr uat cara menumpang.. kan??kan????
kay... daaaaaaaa




----------(^_^)----------
~~fisha_natakasia~~

2 comments:

anatayuni said...

jom kita g main sama2?hhehe

~~natakafisha~~ said...

jom..... tp bley tau sape di sana yg nk ajak kiter date tu??
hehehehe

Post a Comment

amende ler korang nk ngomel nih??

 
*Bebelan Dari Ku Untuk Mu... Izz Fisha Natakafisha*