ღ cHiNta_haThi_kHu..iT's y0u ღ

~..Ya Allah jika aku jatuh cinta, cintakanlah aku pada seseorang yang melabuhkan cintanya padaMu,agar bertambah kekuatanku untuk menyintaiMu..~

Wednesday, 17 March 2010

BeRjaYa JuA aKhiR nYer..

senangnya dalam hati..
hehehheh..
akhirnya dapat juga aku menjayakan misi aku kali nih..
iaitu menambah pic2 comei ku di setiap akhir post.. hehehheh..
macam yg aku punye ni la...
first time aku tgk kt blog member aku..
fuhlamakkkkk..
cantik giler...
teringin gak nk uat cam tu...
kasik glamer cikit muka aku yg x brapa nk glamer nih...
hehhehhehe...
pe2 pown tankiu bebanyak ditujukan khas buat Cik Luna kerana sudi berkongsi idea...
jasamu ku kenang Cik Luna..
hehehehheeheh...
sukenyeeeeee


2 comments:

*_*...LuNa aiNi...^_^ said...

sama2..hehehe...:)

~~natakafisha~~ said...

aikkk?? dan agi awk balas ye cik luna...
tankiu..

Post a Comment

amende ler korang nk ngomel nih??

 
*Bebelan Dari Ku Untuk Mu... Izz Fisha Natakafisha*