ღ cHiNta_haThi_kHu..iT's y0u ღ

~..Ya Allah jika aku jatuh cinta, cintakanlah aku pada seseorang yang melabuhkan cintanya padaMu,agar bertambah kekuatanku untuk menyintaiMu..~

Monday, 8 March 2010

tak de mende laen ke nk borak???

hukhukhukkkk..
sakit ati ada... geram ada... rasa nk nangis pown ada....
cube korang tolong aku fikir...
ada ke patut perbuatan seperti dibawah ni berlaku:

Si A ni dok berborak ngan Si B pasal awek Si C...
pastu dorang dok cakap pasal Si C ni la..
dok cite body mantap la...
saiz T_ _ _ _  laaa...
ntah pe2 lagi la...

aku x kisah depa nk cite pasal Si C tu...
tp yg buat aku geram tu, ada ke patut Si A ni dok kaitkan aku lak dgn perbincangan depa tuh...
hangin tul aku...
aku tau la body aku ni x mantap...
x cekcii...
dan x apa2 lagi la...

tp aku ada perasaan gak..
ada hati gak...
x patut la depa nk kutuk2 aku lak...
korang ingat aku nk ke badan cam ni???
nak ke??

ni kan kejadian Ilahi, so aku redha dgn kejadianNya..
aku xkisah klu korang nk borak pasal pompuan mana sekali pown..
aku paham naluri lelaki... but Si A ni ore tino....
tp tolong la jgn kaitkan dgn aku...
pantang datuk nenek aku orang dok kaitkan aku dgn mende2 yg aku x suka...
mmg jenis x sayang mulut la depa nih...
n mmg  jenis x pandai amik ati member...
ishkkkkk seb bek iman aku kuat g... (konon la)...
klu x, mau aku lempang je muka die...
sakit tul ati..

pe, die ingat body die tu cantik sangat???
aku tau aku kurus.. tp aku dah cuba sedaya upaya aku tuk menggemukkan badan aku.. (sbb takut kena bebel ngan mak andam masa kawen nnty.. huhu) 
tp dah x bley nk uat cane...
tp aku penah dgr orang cakap:

"lebih baik badan kurus daripada badan gemuk, coz kite leh cuba tuk jadi gemuk, tp klu dah gemuk payah nk turun"...
wa cakap sama lu....

so, kenali diri sendiri dulu sebelum mengutuk orang lain...
tp aku pown x tau la asal... aku geram sangat2 statment depa ni...
geram tull....
lahabau punye olang.....
Benciiiiiiii



----------(^_^)----------
~~fisha_natakasia~~

3 comments:

~~natakafisha~~ said...

hati dier baek sebenarnya, cume molot die je yg x brapa nk baik.. huhu

mimi said...

salam..
saya singgah...
3 x tulis kat chat box x leh masuk..
salam kenal...

~~natakafisha~~ said...

owh yeke???
mm x pe la mimi...
sya tukar chat box yg laen la....
huhuuu..
tq mimi

Post a Comment

amende ler korang nk ngomel nih??

 
*Bebelan Dari Ku Untuk Mu... Izz Fisha Natakafisha*