ღ cHiNta_haThi_kHu..iT's y0u ღ

~..Ya Allah jika aku jatuh cinta, cintakanlah aku pada seseorang yang melabuhkan cintanya padaMu,agar bertambah kekuatanku untuk menyintaiMu..~

Monday, 12 April 2010

dIe tUnanG aKu...keNapa kaU GanGgu Die???

weeehhh pompuan,
ko dah tau die tunang aku,
apahal ko nk try die lagi???
ko nk aku ajar ko sebagaimana aku penah ajar pompuan2 gedik sebelum ni ke???
ko jgn nk carik pasal ngan aku lak...
dah ramai pompuan yg aku sound sebelum ni..
sbb dok menggatal ngan laki aku...
bukan aku x percaya ngan laki aku tu...
tp aku takut...
takut kehilangan die...
kami dah nak kawen dh ni..
tolong la...
x kan ko nk runtuhkan masjid orang lak kan...
kejam nye ko..


7 comments:

~..cik PriNCEss..~ said...

aiyaakkk...sabor cik za..xmo mara2..xelok..

~~natakafisha~~ said...

huhuuuu... sabar kiter ada tahapnye kan...
sakit ati la wak...
cane la nk bagi pompuan2 cam ni faham????
huhuuu

~..cik PriNCEss..~ said...

aiyaakkk...smpai tahap cmtuhh..waahhh...sape pmpuan tuh yg berani menyakitkn kwn kite niee..beh kite blasah die..huhu..

~~natakafisha~~ said...

hukhukhuk... tu la pasal..
kejam kan pompuan tu..
klu za jumpa die mmg za ganyang2 die...
biar jadi hancur cam sambal belacan...
pastu ley cicah ngan timun..
makan....
hehheheheh

dyla said...

tarik je telinga dorg2 yg xphm2 n xreti2 bahase nih..
sengal btol kan...
da mcm xlaku sgt je smpi nak try hak org..
ish2..
mintak2 la dijauhkan dr ni semua..
amin...

~~natakafisha~~ said...

hurm tu la pasal...
pe2 pown.. time kasih bebanyak ye cik dyla n diana....
u ar the besh....

~..cik PriNCEss..~ said...

(^^,)

Post a Comment

amende ler korang nk ngomel nih??

 
*Bebelan Dari Ku Untuk Mu... Izz Fisha Natakafisha*