ღ cHiNta_haThi_kHu..iT's y0u ღ

~..Ya Allah jika aku jatuh cinta, cintakanlah aku pada seseorang yang melabuhkan cintanya padaMu,agar bertambah kekuatanku untuk menyintaiMu..~

Wednesday, 28 April 2010

~..GastRik ku kEmbaLi..~

huhuuu...
penyakit lama ku datang semula...
cakit..
huhuuuu..
setelah setahun "beliau" melupakan ku,
akhirnya semalam "beliau" kembali....
apasal la engkau datang wahai gastrik ku sayang???
x usah la kau datang agik....
tengok.... minggu depan dah kena datang jumpa tuan doktor semula...
katanya nk scan....
ntah menatang apa la yg ada dlm pewut ku ini...
adoooyaaaiiiii...
dan untuk kesekian kalinya, aku menyusahkan encik tunang...
sorry ye sayang....
dah terpaksa....
huhuuuuuu....
dan lebih mengharukan aku..
bakal mak mertua aku pown x tido sbb risau kan bakal menantunya ini..
huhuuuu...
mekasih ye acik...
acik n kluarga dah banyak tulun za...
huhuuuuu
harap2 pas ni jangan la kau datang ye....
bagi la aku bebas dari engkau...
wahai gastrik....
 

2 comments:

~..cik PriNCEss..~ said...

aiyakk...cmne leh der gastrik...tuhla mkn cikit sgt pon..

~..natakafisha..~ said...

huhuuuu...
tu la pasal..
wan ckp sbb za suke g spital..
hehehehe...
sbb tu gastrik slalu datang...

Post a Comment

amende ler korang nk ngomel nih??

 
*Bebelan Dari Ku Untuk Mu... Izz Fisha Natakafisha*