ღ cHiNta_haThi_kHu..iT's y0u ღ

~..Ya Allah jika aku jatuh cinta, cintakanlah aku pada seseorang yang melabuhkan cintanya padaMu,agar bertambah kekuatanku untuk menyintaiMu..~

Tuesday, 6 April 2010

kEnaPa LaH KaU mAcaM nih????

ya Allah...
x tau nk ckp cam ne...
tp apa yg aku tau, aku stress sgt2 skunk ni..
nk datang opis pown da rasa x de mood
tmbah2 lgi bila tgk muka kau kt opis....
bertambah2 la aku punye benci...
kenapa la kau macam nih??
tak leh ke kau jadi PTD yang sebenar2 nye??
yang tau cane nk uat kje dengan baek...
yang tau cam ne nk mntadbir dengan baek..
yang tau cam ne nk mengarahkan anak buah dengan baek???
blajar tinggi tp hampeh....
sakitnye ati aku nih...
Ya Allah. berikan lah aku kekuatan ya Allah...
demi menjalankan tugas yg diamanahkan kepada ku...
Aku x nk orang laen ckp aku Penerima APC yg haprak...
Amin..


4 comments:

~..cik PriNCEss..~ said...

sabar yerk cik..adat bekerja..cmtuh laa..
jgn stress sgt xelok tok org darah manis cm kamo niee..(^_^)

~~natakafisha~~ said...

hakhakhakk.. tq diana....

ezzay_rezzay said...

uish jangan lah cakap mcam nih bby... tak elok... doakan je yang terbaik utk dier... jgan mara2 mcam nih... makan diri je....

~~natakafisha~~ said...

huhuuu... geram la syg.. kay la.. x uat agik... tp x janji tau.. wakhahahhahaha
^_^.. muahx muahxxx

Post a Comment

amende ler korang nk ngomel nih??

 
*Bebelan Dari Ku Untuk Mu... Izz Fisha Natakafisha*