ღ cHiNta_haThi_kHu..iT's y0u ღ

~..Ya Allah jika aku jatuh cinta, cintakanlah aku pada seseorang yang melabuhkan cintanya padaMu,agar bertambah kekuatanku untuk menyintaiMu..~

Friday, 30 April 2010

Macam Macam...

manusia... manusia...
macam 2 ragam manusia ni ekk...
sabar je la..
aku ikhlas tlg die carik kan uma, tp aku balik dipersalahkan...
apa la punye manusia cam ni???
aku lak yg dituduh macam2...
sakit sgt ati bila dapat mesej ni dari die...

"ye mmg ko tlg aku cari umah sewa...tpi mcm mana keadaan umah tu?? tau x betapa traumanya aku duduk dgn roommate yg psiko tu...aku mmg x pernah cite kat ko sbb mula2 aku pecaya bila ko kata kakak tu OK...sekali aku duduk umah tu...x tau mcm mana nak bygkan..dah le teruk, dpt plak roommate yg sengal...ko seronok le sbb dpt balik deposit ko kan....huhh nasib baik aku dpt umah lain,x lama duduk situ...cuma nisa dan maiza je yg tahu mcm mana keadaannya..bukan x bersyukur tpi keadaan rumah tu sungguh x padan dgn khabarnya..indah khabar dr rupa... "


aku dok ctu ok je...
ko yg bermasalah sebenarnye...
jgn la salah kan akak2 kt uma tu lak...
kau yg ku gelar "kakak"...
tp sorry la..
pasni minta maap aku nk panggil kau kakak agi...
kau yg uat aku kecik ati...
kata2 kau yg uat aku bengang...
moga ALLAH beri kau rahmat...
supaya kau berubah sikap...
Amin...

No comments:

Post a Comment

amende ler korang nk ngomel nih??

 
*Bebelan Dari Ku Untuk Mu... Izz Fisha Natakafisha*