ღ cHiNta_haThi_kHu..iT's y0u ღ

~..Ya Allah jika aku jatuh cinta, cintakanlah aku pada seseorang yang melabuhkan cintanya padaMu,agar bertambah kekuatanku untuk menyintaiMu..~

Thursday, 29 April 2010

Susah Arrr Cam Nih....

Eiiiiii...
x suke arr....
aku tau la aku yg salah...
aku yg x hati2 dalam menaip...
besa la tu..
typing error....
tp x kan sampai cam ni skali kau hukum aku???
sumpah...
aku x sengaja nk taip msj cam tu...
aku nk taip "Nak kawan ley"
tp tertaip "Nak kawen ley"
adusssss...
tangan ni pown satu....
dah tau x terer menaip x nk lak check semula apa yg dah taip..
terus tekan butang SEND jerk...
huhu..
tp betul..
aku x de niat pown...
lebeh2 agi aku tau korang dah nk kawen kan...
uat pe lak aku nk tackle pakwe ko...
lagipun aku sendirik pown dah nk kawen nih....
aku x sengaja la beb...
betul...
x sengaja....
huhuuuuuuu...

glitter-graphics.com
 

4 comments:

~..cik PriNCEss..~ said...

hik3..typing error...!!!
biase la tuh kdng2 kite pon byk gak wat mistake cm tuhh..

~..natakafisha..~ said...

hurm.. tu la pasal wak..
tp masalahnye, pompuan tu lak yg x faham....
masih gak igt za nk gediks2..
huhuuu..
apa macam kalu???

syahira ariff said...

hahahahahahaha
siannyer
takpe
kalau sy jadi lelaki tue
saya pike awk guwau jer
=D

~..natakafisha..~ said...

hehehheh...
masalahnye yg lelaki mmg dah pikir cam tu wak..
yg pompuan lak yg terlebey feel suda..
hehehhe..
xpe la..
nk uat cam ne kan..
uat bodo je..
hehhhe

Post a Comment

amende ler korang nk ngomel nih??

 
*Bebelan Dari Ku Untuk Mu... Izz Fisha Natakafisha*