ღ cHiNta_haThi_kHu..iT's y0u ღ

~..Ya Allah jika aku jatuh cinta, cintakanlah aku pada seseorang yang melabuhkan cintanya padaMu,agar bertambah kekuatanku untuk menyintaiMu..~

Monday, 3 May 2010

5 Bulan Baru Jumpa

ermmmm...
post kali nih aku gumbira...
coz setelah sekian lama ku mencari..
akhirnya ku temui jua....
bayangkan la...
lebih 4 bulan aku carik...
semalam baru jumpa...
nka tau apa yg ku sibuk2 mencari tu???
hehehhehe...
malu lak nk cakap...
akekkekeke...

sebenarnya cite nye cam gini....
hehehhe...
aku bersama encik tunang dok mencari purse tuk dibuat hantaran...
hehehhe..
besa la..
excited nk kawen..
hehehhehe..

tp dok carik.. x gak jumpa yg berkenan dihati...
memula ingat nk carik Carlo Rino..
coz tu ari dah jumpa Hand Bag n Kasut dari jenama tu..
tp x de lak yg sedondon ngan yg aku dah beli tu...
budak CR tu ckp, design yg sama x de...
so, aku pown g la carik Liz Clairborne..
sebab penah nmpk yg tantik....beria2 siap seacrh dalam tenet g...
hahahhahah...
pastu g la carik butik die... tp x de lak yg memuaskan ati..
pastu g la pulak carik kt Guess...
tp keputusan nye pun mendukacitakan... design Coach lak aku yg x berkenan...
tp akhirnya semalam aku jumpa gak pujaan ati ku kat KLCC...
sampaikan tido pown dalam senyuman..
org tua2 ckp macam tido dalam iman laa..
hahahhahah...
best giler rasa....

pe2 pown...
mekacih kt encik tunang coz sudi melayan karenah aku...
hanya kerana sebuah...
hahahahahha.....

No comments:

Post a Comment

amende ler korang nk ngomel nih??

 
*Bebelan Dari Ku Untuk Mu... Izz Fisha Natakafisha*