ღ cHiNta_haThi_kHu..iT's y0u ღ

~..Ya Allah jika aku jatuh cinta, cintakanlah aku pada seseorang yang melabuhkan cintanya padaMu,agar bertambah kekuatanku untuk menyintaiMu..~

Friday, 21 May 2010

❤ Ai faLL iN luRve wiT uR faMiLy ❤

aci tak uat tajuk cam tuh....
hehheheheheheh
jatuh chinta lagi..
lagi lagi ku jatuh cinta...
hhehehehhhe..
aku eppy sangat dan bersyukur coz punyai family mentua yg best dan baek sgt..
semalam, ada uat makan2 kt uma sayank...
celebrate busday abah ngan hari ibu...
aku pown diundang sama...
so, apa lagi, sape x mo makan free ye x...
hehehehheh
so, lets enjoy this pic...


cedap giler kek ni.. rasa eskem... hehhhe


..cerinye muka mereka..


~.. baby & syg..~


..with adik2 ipar..

tgk la...
betapa bahagianya aku masa ni..
akekekkkekee
 

7 comments:

dyla said...

bestt nye...ase xsabar nak ade keluarge mentua gak ar..
ekekeke..
untung la lau dpt ibu mentue yg besttt...

~..natakafisha..~ said...

hhehehheh...
mmg best...
family wan pown spoting giler...
hhehehehheeheh
awk, cepat2 nak carik mertua... akakakaka

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

kek yg menarik...nyum3

~..cik PriNCEss..~ said...

fisha : waahhhh...sedapnye kek tuhh..huhu..=P

~..natakafisha..~ said...

yanie: hehehe.. mmg menarik dan tertarik kak..

princess: mmg cedap tau kek tu... rasa eskem... hehheheh

~..cik PriNCEss..~ said...

sedepnyerr...t besday kite awk blikn satu ekk..hik3..=P

~..natakafisha..~ said...

huwahahhahha...
ini bikin sama itu kedai daaa...
huwahahahhhaha

Post a Comment

amende ler korang nk ngomel nih??

 
*Bebelan Dari Ku Untuk Mu... Izz Fisha Natakafisha*