ღ cHiNta_haThi_kHu..iT's y0u ღ

~..Ya Allah jika aku jatuh cinta, cintakanlah aku pada seseorang yang melabuhkan cintanya padaMu,agar bertambah kekuatanku untuk menyintaiMu..~

Thursday, 13 May 2010

ღ iNi maCam puNya oLanG p0wN aDa kA ღ

ermmmmmm
ntah la...
kadang2 cik f!sha rimas gak arrrr...
kolau jadi kat korang pown musti korang rimas gak...
ada sowng akak kt opis cik f!sha ni...
klu die bercerita, x cukup setengah jam atau lebey mmg x ley...
die punye citer lak mende yg ntah apa2 je...
kekadang x de kena mengena pown ngan hidup cik f!sha..
tp tu la kelemahan kami kt opis ni...
x tau cane nk men "stop" kan cite die tu...
adoyaiiii..
sampaikan ada satu masa tu,
akak ni ngah dok bercerita la ngan cik f!sha..
cik f!sha dok tgk jam dah dekat sejam da die bercerita...
keje x usik2 gak agi...
pastu tetiba tipon kt atas meja cik f!sha berbunyik...
ghupe2 nye, member kt depan tolong bagi line clear tuk cik f!sha melepaskan diri dari terus terpaksa mendengar citer si akak ni...
fuhhh...
masa tu cik f!sha rasa cam nk p kt member tu nak tium molot je rasa....
lega giler rasa....
huhuuuuu....
cane eekkkk nk layan orang yg suka bercerita cam gini???
sedangkan kiter mmg x sudi nk mendengar citer mengarut die tu...
huhuuuuuu
 

2 comments:

rossa alina said...

siapakah gerangan akak tu yeeee...huhuhu.. ;p

~..natakafisha..~ said...

ko rasa???
hehehhe

Post a Comment

amende ler korang nk ngomel nih??

 
*Bebelan Dari Ku Untuk Mu... Izz Fisha Natakafisha*