ღ cHiNta_haThi_kHu..iT's y0u ღ

~..Ya Allah jika aku jatuh cinta, cintakanlah aku pada seseorang yang melabuhkan cintanya padaMu,agar bertambah kekuatanku untuk menyintaiMu..~

Thursday, 20 May 2010

keNapa kAu beGitu & keNapa aKu beGini ????

apasal la dgn hidup aku skunk ni???
ada je yg x kena..
hurm aku pown satu..
terlalu ikutkan perasaan...
sape suh...
kan diri sendirik gak yg susah...
tp aku x ley la..
walau seteruk mana yg die uat kat aku,
aku tetap nk jalinkan hubungan dgn die...
tp, tiap kali kau sms kt die,
die x nah nk balas...
bila dah selalu die x balas cam tu,
aku lak yg berangin...
abesh la aku serang die...
mmg cilap aku la kt cini..
aku guna ayat yg kasar kt die...
aku geram...
cam aku ni x de maruah lak...
mmg salah aku....
dah tau org x nk, ko gatai tgn p sms die uat pe ...
padan muka...
tp aku cume nk tau sbb nye je...
kenapa die tamo balas msj aku...
tu je yg aku nk tau...
tp, sejak dapat msj dari org yg dia syg mlm td,
membuatkan aku tersentak...
dan aku berjanji,
yg aku TAK AKAN sms @ bertanya khabar die lagi...
aku TAK AKAN ganggu lagi hidup die...
AKU JANJI..
aku doakan die bahagia...
dan semoga die sedar bahawa aku benar2 nk ada hubungan dgn die..
 

6 comments:

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

emmm....ni kes minat dalam diam ker?

~..natakafisha..~ said...

x lah kak...
ni kes biras vs biras...
huhuuuu....

sang puteri said...

sue pulak yg touching bile bace entry ni..

~..natakafisha..~ said...

huhuuu..
tu la sue..
macam2 kiter kena hadapi bila nk kawen nih...
mybe ngan tunang kite x de masalah..
tp dgn org laen???
alhamdulillah la.. za syukur sgt coz rapat ngan family tunsng...
so, pandai2 la amik aty mereka kay...

ika. said...

dearr..wat happen ni? huhu. tak kan dgn tunang u kot..or org lain nih..hihi

✿ ..natakafisha.. ✿ said...

ika: muakn pasal tunang.. but owang len.. huhuuu

Post a Comment

amende ler korang nk ngomel nih??

 
*Bebelan Dari Ku Untuk Mu... Izz Fisha Natakafisha*