ღ cHiNta_haThi_kHu..iT's y0u ღ

~..Ya Allah jika aku jatuh cinta, cintakanlah aku pada seseorang yang melabuhkan cintanya padaMu,agar bertambah kekuatanku untuk menyintaiMu..~

Wednesday, 23 June 2010

Lupa Suda

erm....
semekom sume...
aiyak
dalam manyak2 mende...
nape la menda yang satu ni lak yg aku lupe...
huhuuu...
cowy syg...
bby tak sengaja maaa...
korunk nak tau apa yg aku lupe????
iaitu membeli cincin batal air semayang tuk bakal room mate aku...
yang ni sume dah beli...
tinggal cincin je agik lom beli...
huhuuuu

Dari Baby Untuk Sayang:

Cincin
Game Wii
Baju Batik
Slack
Perfume
Jam
Kasut
Walet
Belt
Al-Quran
Sejadah
Sirih Junjung

Dari Sayang Untuk Baby:

Gelang
  Mas Kawen
Wet Hantaran
Sirih Junjung
Kasut
Handbag
Purse
Jam
Baju Batik
Perfume
Sejadah
Telekung
Quran

aci tak....
aku nye barang agik manyak dari die...
hehheehee...
pada muka...
puas ati aku....
tp abesh gak arrr wet dok membeli barang2 ni...
huhuuuuu...
tp xpe....
jnji kiter puas kan...
kawen kan sekali sekala...
ehhh.... cilap...
sekali seumur idup...
Amin....
to syg: sowie ye...
t kiter g carik cincin.....
luRve yu syg...
 

2 comments:

iedayah said...

byknye fisha da beli ek..kte ni byk g yg blum..uwaa...

✿ ..natakafisha.. ✿ said...

iedayah: yeke.. kami mmg suka beli awal.. takut sat g wet x da ma... nnty kan nk guna manyak wet.. hukhukhuk.... apa yg awk dah beli??

Post a Comment

amende ler korang nk ngomel nih??

 
*Bebelan Dari Ku Untuk Mu... Izz Fisha Natakafisha*