ღ cHiNta_haThi_kHu..iT's y0u ღ

~..Ya Allah jika aku jatuh cinta, cintakanlah aku pada seseorang yang melabuhkan cintanya padaMu,agar bertambah kekuatanku untuk menyintaiMu..~

Monday, 28 June 2010

Selamat Suda

Alhamdulillah...
dah selamat dah majlis kawen bakal abg ipar aku semalam..
penat mmg penat..
tp tu la dikatakan pengalaman kan...
x rasa, kiter x tau...
ramai yang tanya "Asal kau masih nak tulun depa walaupun dah bagai2 depa uat kt kau"...
ermm ntah la..
mgkin ati aku x tenang klu terus gaduh cam gini...
tp aku datang n tulun pown sebab mak tunang aku tu je...
aku cian kt makcik, x de sapa mau tulun...
so, pe salah nya kan...
ley naikkan saham aku yg dah sedia tinggi ni...
riak giler aku kan...
wakakkakak...
so, pas ni ley focus kt kawen kami lak...
nk start yg mana 1 ekkk????
hurm.... 

No comments:

Post a Comment

amende ler korang nk ngomel nih??

 
*Bebelan Dari Ku Untuk Mu... Izz Fisha Natakafisha*