ღ cHiNta_haThi_kHu..iT's y0u ღ

~..Ya Allah jika aku jatuh cinta, cintakanlah aku pada seseorang yang melabuhkan cintanya padaMu,agar bertambah kekuatanku untuk menyintaiMu..~

Friday, 2 July 2010

dok berangan sat... ^^,

monink sume...
heheehe...
cik fisha nak berangan sat naa...
angan2 pabila dah berumah tangga nny..
excited x aku???
wagagaggga...
t kt uma baru t, encik tunang mau tema wane putih...
suci murni katanya...
hehehhe...
ni dok search tenet...
dok carik kelengkapan uma idaman kami..
jom layan....

haaa.. ni yg paling aku suka...


sofa tuk bermanja-manjaan


dapur tuk membuktikan ketereran aku memasak.

amacam?? best x angan2 cik fisha...
wakakakkaak...
hope korunk x menyampah kay.. agagggaga
 

No comments:

Post a Comment

amende ler korang nk ngomel nih??

 
*Bebelan Dari Ku Untuk Mu... Izz Fisha Natakafisha*