ღ cHiNta_haThi_kHu..iT's y0u ღ

~..Ya Allah jika aku jatuh cinta, cintakanlah aku pada seseorang yang melabuhkan cintanya padaMu,agar bertambah kekuatanku untuk menyintaiMu..~

Thursday, 8 July 2010

Gelisah D' Jiwa

ntah mengapa....
di saat ini...
aty aku gelisah...
dari semalam aku dok pikir pasal ni...
sampai bila aku dan dia bermusuh sebegini?????
mmg la dari segi zahirnya, kami dah memohon maaf diantara satu sama lain...
tp,
kami masih tidak bertegur sapa sebenarnya....
nombor phone dia dan suami pun aku dah delete gara2 geram ngan die tempoh hari...
aku rasa cam nk anta PM kt FB die...
ajak berdamai semula...
coz aku rasa, die TAK KAN anta mesej dahulu kat aku...
aku tau..
aty nye keras....
klu bukan aku yang beralah, sape lagi???
tp aku takut...
takut dia masih tak mo kawan ngan aku...
tp aku rindu...
rindukan hubungan kami seperti dahulu...
boleh berkongsi masalah....
suka, duka...
aku tau die baek...
tp mungkin aty nya sensitif seperti mana ati ku jua...
masing2 tak mo mengaku salah dan cepat melenting....
kepada Si Dia, andai kata awak baca nie,
saya harap awak tau,
betapa saya mahupun hubungan kita yang dahulu...
saya rindukan saat dahulu...
kita bebas bergurau senda....
bahagia sangat....
haruskah aku menghantar PM kepada nya???
ATAU
aku terus berdiam diri dan mengabaikan perasaan ini???
Ya Allah...
sesungguhnya aku keliru...
aku mahukan hubungan kami terus terjalin erat buat selamanya...

 

No comments:

Post a Comment

amende ler korang nk ngomel nih??

 
*Bebelan Dari Ku Untuk Mu... Izz Fisha Natakafisha*