ღ cHiNta_haThi_kHu..iT's y0u ღ

~..Ya Allah jika aku jatuh cinta, cintakanlah aku pada seseorang yang melabuhkan cintanya padaMu,agar bertambah kekuatanku untuk menyintaiMu..~

Thursday, 14 October 2010

cakap orang, dia yang lebeh~!!

"JANGAN GUNA BAHASA ATAU KATA² YANG BOLEH MENYINGGUNG PERASAAN ORANG LAEN"

awk dok salahkan saya,
tapi bila diri sendirik yang buat, pura² ta' faham !!!
 

6 comments:

✿....rossa alina....✿ said...

nape ni yunk??huhuhu..siapakah yg buat kamu berkata2 begitu??

✿ ..natakafisha.. ✿ said...

ada la sOrang pOmpuan ni..
x mO ngaku salah yg aku bengang tuh..
dOk kata aku bukan maen lagi..
tp bila diri sendirik yg buat, pandai lak nk bela diri..
sakit aty aku taw bila baca msj die lam fb..
mmg x ley uat baek ngan Orang cam tu..

✿....rossa alina....✿ said...

kalau camtu len kali tak payah la buat baik dengan org..hati org kan..kita tak tahu cmne..kdg2 dpn kite baik..blakang,kutuk2..hmm..susah nak cari org yg btol2 jujur..hehee... ;p

✿ ..natakafisha.. ✿ said...

tul la alin...
aku pown dah malas nk berbaek ngan die..
bikin panaz saja.. hehehe

✿....rossa alina....✿ said...

hehehehe..aku kenal ke org tu?? ;p

✿ ..natakafisha.. ✿ said...

ko mungkin x penah jumpa die..
tp ko kenal die melalui cite² panaz aku dulu.. hahahhaah

Post a Comment

amende ler korang nk ngomel nih??

 
*Bebelan Dari Ku Untuk Mu... Izz Fisha Natakafisha*