ღ cHiNta_haThi_kHu..iT's y0u ღ

~..Ya Allah jika aku jatuh cinta, cintakanlah aku pada seseorang yang melabuhkan cintanya padaMu,agar bertambah kekuatanku untuk menyintaiMu..~

Friday, 29 October 2010

mOod D' haRi juMaaT~!!

GUMBIRA!!!
beruntung dapat bakal mentua yg sporting dan baek hati macam Puan Kamaria Abdul Ghani dan Encik Alang Rejab bin Marican..
malam ni cik fisha dijemput tuk titun di rumah bakal mentua..
coz esok bole gerak awal2 pagi ke Perak..
best~!!!!!!!!!
[mau belajar masak la.. agagaga]

DAN  buat N.I,
aku bebas berkata-kata pabila engkau tiada,
Sekian Terima Kasih
~..natakafisha..~
 

8 comments:

iedayah said...

wa..bestnye..g perak nnt leklok ea dear

✿ ..natakafisha.. ✿ said...

thanx dear... heheheh

✿....rossa alina....✿ said...

walawehhh..ko best giler dapat bakal mentua yg sporting..kehkehkehkeh..g la blaja masak2..jgn men masak2 je tau.. ;p

✿ ..natakafisha.. ✿ said...

alin > akekekke.. mmg niat di aty mau masak.. tp td dapat msj dari beliau, tanye mam malam kt uma x, suda pastinye beliau mau masak maa... so, aku lik t tinggal nk suap jerk.. akekke... slalu cam tu, so, nk tunjuk kerajinan aku, aku pun tulun la basuh pinggan.. heheh.. ok la tu kan.. kira tulun gak la tuh.. akekek

Anonymous said...

rajin2 la yerk...bagus la tuu...pikat mentua..bile lg kn??anak die dah..skrg mak bapak die plak...

✿ ..natakafisha.. ✿ said...

anonymous > siapa ini?? huhuu.. nway, thanx ya..

J.M.R said...

blaja masak sdp2..amik hati mertua lak ye

✿ ..natakafisha.. ✿ said...

JMR> thanx wak.. insyaAllah.. kan ku ingat pesanan mu itu.. hehe

Post a Comment

amende ler korang nk ngomel nih??

 
*Bebelan Dari Ku Untuk Mu... Izz Fisha Natakafisha*