ღ cHiNta_haThi_kHu..iT's y0u ღ

~..Ya Allah jika aku jatuh cinta, cintakanlah aku pada seseorang yang melabuhkan cintanya padaMu,agar bertambah kekuatanku untuk menyintaiMu..~

Tuesday, 19 October 2010

status aku, suka ati aku la nk tulis apa !!!!!

aku tak carik pasal ngan korang,
korang x yah nk carik pasal aku...
status aku, suka aty aku la nk tulis apa pun..
yg korang baca pastu uat spekulasi sndirik tu apahal???
apa hak korang nk pertikaikan apa yg aku tulis...
so, jgn masuk campur urusan aku..
uat je hal korang..
kalu dasar pompuan yg suka jaga tepi kaen orang tu mmg x sah kalu x sibuk hal org..
pastu pandai2 lak dok mencanang kat sume org..
jaga saja diri sendirik!!!!
 

7 comments:

✿....rossa alina....✿ said...

nape ni yunk??hukhuk..

cik fiza said...

amboi marah nyer dia.. sabar ek..

kak mim said...

huhu..risau akak za..kl fb n blog za kene band lg pasni...huhu

✿ ..natakafisha.. ✿ said...

alin > ada la makcik2 nie.. yg suka sangat menyibuk hal aku.. hangin tul.. bangang je..

fiza > mmg ngah marah ni kak.. dah macam naga dah ni.. akekekkeke

kakmim> x de la kak.. cuma za bgg je bila pompuan tu cakap gitu.. ilang keayuan aii tau.. hehhehe

Cik Kentang said...

Dalam dunia ni memang ramai kaki sibuk. Klau dapat gaji jadi penyibuk agaknya diorang ni dah kaya raya dah...

✿ ..natakafisha.. ✿ said...

cik Kentang > betul la yank... cakit aty kan.. huhu

suriadzul said...

wowwwwwwwwwww!!!!!tamo la mrh2..senyum kit..nnt ilang seri pegantin..xyah di layan pompuan cam ni..dia jeles 2...lantak dia nk ckp apa...mulut org kita xleh tutup..kalu mumut tempayan..sumbat je pasir...ha, tutup pon kan....sabar, igt bid day awk yg bakal tiba 2..hal lain tolak tepi

Post a Comment

amende ler korang nk ngomel nih??

 
*Bebelan Dari Ku Untuk Mu... Izz Fisha Natakafisha*