ღ cHiNta_haThi_kHu..iT's y0u ღ

~..Ya Allah jika aku jatuh cinta, cintakanlah aku pada seseorang yang melabuhkan cintanya padaMu,agar bertambah kekuatanku untuk menyintaiMu..~

Monday, 8 November 2010

Alhamdulillah.. aku bahagia dengan nya

ku bersyukur pada mu Tuhan..
daku sangat bahagia di saat ini..
Engkau telah berikan aku seorang teman yang baek dan memahami diri ku ini..
Aku amat² menyayangi dirinya..
sebagaimana kuatnya cintanya buat diri ini..
meski pOwn hubungan suci ini sering diduga,
namun aku tetap akan tabah menghadapinya
kerna ku tahu,
hanya AKU di hati nya..
InsyaAllah
Terima Kasih Tuhan ku..

cik Rossa, aku dah berjangkit ngan ko la nih]
 

14 comments:

Renee Meow said...

awww shooo schweet... :)


meow~
http://reneemeowwedding.blogspot.com

safru said...

Semoga selalu bahagia

sang puteri said...

hihi..saling percaya mempercayai tu yang penting..doakan la sue dapat jumpa jodoh yang baik2 macam za dapat ni..kawen jangan lupe jemput orang2 intan tau..hehe

iedayah said...

alhamdulillah..semoga kebahagiaan tu akn kekal jd milik u dear..=)

cik mas.. said...

HAHAHA..nasib baik ai tak kne sampOk dengan 2-2 budak ni..hahahaha..

✿....rossa alina....✿ said...

isyh2..sape rossa tu??nama macam dekat2 ngn aku je..wakakaka..kuang asam btol ko ni..nak jugak selit nama aku..tp ko lagi miang weyh..wakakakaka.. ;p

✿ ..natakafisha.. ✿ said...

renee meow > thanx dear.. awk pown sama gak.. sewwt couple.. hehehhe

✿ ..natakafisha.. ✿ said...

safru > ai dokan yu bahagia jugak~!!

✿ ..natakafisha.. ✿ said...

sang puteri > wahai puteri, pasti ku x kan melupakan org2 intan sume... just tgu saja kad itu melayang kepada u ol sume kay... hehhehe.. n hope sue, bahagia jugak..

✿ ..natakafisha.. ✿ said...

iedayah > thanx dear.. fisha dokan awk juga bahagia.. amin

✿ ..natakafisha.. ✿ said...

cik mas > bukankah anda juga suda tersampuk??? hahah

✿ ..natakafisha.. ✿ said...

rossa > hahahahha.. ntah anak sape ntah.. hehhehhee... aku miang keladi je.. ko miang ulat bulu... hehhhee... best pe jadi miang2 nie.. hhahhaha

Mia-Ina said...

smoga bahgia selalu fisha

✿ ..natakafisha.. ✿ said...

thanx mia.. lurve yu~!!

Post a Comment

amende ler korang nk ngomel nih??

 
*Bebelan Dari Ku Untuk Mu... Izz Fisha Natakafisha*