ღ cHiNta_haThi_kHu..iT's y0u ღ

~..Ya Allah jika aku jatuh cinta, cintakanlah aku pada seseorang yang melabuhkan cintanya padaMu,agar bertambah kekuatanku untuk menyintaiMu..~

Sunday, 7 November 2010

maaf, aku BENCI kan kau~!!

maaf,
aku terpaksa block engkau
sebab
aku BENCI kan kau~!!
 

13 comments:

✿....rossa alina....✿ said...

ko benci sape plak ni..huhuhu..aku pun nak benci org jugak la..kehkehkeh.. ;p

✿ ..natakafisha.. ✿ said...

hehheeh... aku bencikan die... ya... DIA... hanya DIA~!!!!!!

K.I.N.A said...

hehe..sib bek bukan kina.:)

✿ ..natakafisha.. ✿ said...

heheheheh... mmg bukan kina pown.. hehehhehe.. sya syg sama kam0 maaa.. hehehe

iedayah said...

dear..np ni?ad stalker ke kt blog u

✿ ..natakafisha.. ✿ said...

iedayah > mmmm kes ni berlaku dalam fb.. tp fisha tau yg sidia akan bukak n baca blog fisha juga.. so, fisha sekadar melepaskan perasaan kt die.. dengan harapan dia sedar dengan kesilapan die..

~..cik PriNCEss..~ said...

adakah dIA tuh cik diana???? hurrmmm...

✿ ..natakafisha.. ✿ said...

ehhh mukan la cik diana.. ane da ai block yu kan.. heheh.. dia tu adalah org yg anda jumpa di uma enche w**... hehehhe... igt x??

~..cik PriNCEss..~ said...

waahhhhh...mstyla ingt!!!! muke die mse tuh cam telan Org jerr..hihihi..dtg bulan agknyer time tuhh..

✿ ..natakafisha.. ✿ said...

hahaha.. die datang bulan ke.. x datang bulan ke.. sama je.. perangai cam hampeh.. x campur org.. hehhehe.. za tau, die slalu baca blog za ni.. pastu dok kata za yg suka sibuk amek tau hal die, tp hakikat nya, siapa yg sibuk hal siapa.. kan yayunk.. heheh

Mia-Ina said...

ni mesti kisah cinta lama nie....kan?

✿ ..natakafisha.. ✿ said...

mia--> mukan la syg... bukan kisah cinta lama.. kalu cinta lama dah lama terkubur dah.. tanam dalam2.. hehehe..

✿....rossa alina....✿ said...

hahaha..abaikan je manusia cmtu la..dia jeles kut??kehkehkeh..

Post a Comment

amende ler korang nk ngomel nih??

 
*Bebelan Dari Ku Untuk Mu... Izz Fisha Natakafisha*