ღ cHiNta_haThi_kHu..iT's y0u ღ

~..Ya Allah jika aku jatuh cinta, cintakanlah aku pada seseorang yang melabuhkan cintanya padaMu,agar bertambah kekuatanku untuk menyintaiMu..~

Thursday, 25 February 2010

Suda Genap Tiga Taun Aku Bekerja.. huhuhuuu

heiiiheiiiheiii..
ari ni genap 3 taun aku keje ngan Gomen dan suda tiga taun juga lah aku bertugas di INTAN Bukit Kiara...
tp rasa cam baru semalam lapor diri..
acecececececce.. ayat standard...
wahahhahahha...
mmmm rasa cam x caya lak...
tp tu la kenyataannye...
walau pown dah tiga taun, tp banayk agi yg aku kena belajar...
ermmmm.... syukur sesangat sebab sepanjang aku keje ni ada gak la yg aku blajar...
n yg paling besh. aku berjaya dapat APC (Anugerah Khidmat Cemerlang) pada taun lepas...
Ya Allah.. syukur sgt....
Harapan aku agar aku dapat teruskan bekerja n terus membantu org yang memerlukan bantuan aku...
1 Malaysia
Rakyat Didahulukan
Pencapaian Di Utamakan...

----------(^_^)----------
~~fisha_natakasia~~

Monday, 22 February 2010

kuRsuS k0mUniKasI dI IkWaS


hehehehehhehe...
best giler g kusus kt ikwas @ INTAN Wilayah Selatan kat Johor...
mmg sporting giler org2 INTAN ni rupeye..
hehehheeh..
penceramah pown giler2...
siap nyanyi agi ngan kami...
perrggghhhhh.. jiwang giler...
hehhehehehe...
pe2 pown.. aku enjoy sesangat ngan kursus kali nie...

Kumpulan Poon-Poon~ berjaya merangkul juara sebanyak tiga kali... tahniah...tahniah..

owang-owang INTAN yg sporting abes..

Tuk dapatkan laen2 gambar, sila layari: http://natakafisha.multiply.com

 

----------(^_^)----------
~~fisha_natakasia~~

Wednesday, 10 February 2010

$eLesAi sUda.... Alhamdulillah

yahuuuuuuu...
selesai suda sem 4 aku...
syukur alhamdulillah...
tp takut lak nk tgu result sem ni..
harap2 meningkat la graf aku dari sem lepas...
huhuhuuuuu...
tp skunk ni cuti sem...
ermmm bz gak..
nak p carik barang2 hantaran...
yela....
dah x lama agi dah...
lagi setahun sebulan dan sehari je agik....
huhuuuu..
apa yg aku rasa skunk nih??
T.A.K.U.T??
E.X.C.I.T.E.D??
G.A.B.R.A??
mampu ke aku nk pikul tanggungjawab sebagai seorang "isteri" ekkk???
hurmmmm ntah la...
insyaAllah..
doakan lah agar hubungan kami berkekalan...
Amin....

----------(^_^)----------
~~fisha_natakasia~~
 
*Bebelan Dari Ku Untuk Mu... Izz Fisha Natakafisha*