ღ cHiNta_haThi_kHu..iT's y0u ღ

~..Ya Allah jika aku jatuh cinta, cintakanlah aku pada seseorang yang melabuhkan cintanya padaMu,agar bertambah kekuatanku untuk menyintaiMu..~

Friday, 30 April 2010

Macam Macam...

manusia... manusia...
macam 2 ragam manusia ni ekk...
sabar je la..
aku ikhlas tlg die carik kan uma, tp aku balik dipersalahkan...
apa la punye manusia cam ni???
aku lak yg dituduh macam2...
sakit sgt ati bila dapat mesej ni dari die...

"ye mmg ko tlg aku cari umah sewa...tpi mcm mana keadaan umah tu?? tau x betapa traumanya aku duduk dgn roommate yg psiko tu...aku mmg x pernah cite kat ko sbb mula2 aku pecaya bila ko kata kakak tu OK...sekali aku duduk umah tu...x tau mcm mana nak bygkan..dah le teruk, dpt plak roommate yg sengal...ko seronok le sbb dpt balik deposit ko kan....huhh nasib baik aku dpt umah lain,x lama duduk situ...cuma nisa dan maiza je yg tahu mcm mana keadaannya..bukan x bersyukur tpi keadaan rumah tu sungguh x padan dgn khabarnya..indah khabar dr rupa... "


aku dok ctu ok je...
ko yg bermasalah sebenarnye...
jgn la salah kan akak2 kt uma tu lak...
kau yg ku gelar "kakak"...
tp sorry la..
pasni minta maap aku nk panggil kau kakak agi...
kau yg uat aku kecik ati...
kata2 kau yg uat aku bengang...
moga ALLAH beri kau rahmat...
supaya kau berubah sikap...
Amin...

Thursday, 29 April 2010

Susah Arrr Cam Nih....

Eiiiiii...
x suke arr....
aku tau la aku yg salah...
aku yg x hati2 dalam menaip...
besa la tu..
typing error....
tp x kan sampai cam ni skali kau hukum aku???
sumpah...
aku x sengaja nk taip msj cam tu...
aku nk taip "Nak kawan ley"
tp tertaip "Nak kawen ley"
adusssss...
tangan ni pown satu....
dah tau x terer menaip x nk lak check semula apa yg dah taip..
terus tekan butang SEND jerk...
huhu..
tp betul..
aku x de niat pown...
lebeh2 agi aku tau korang dah nk kawen kan...
uat pe lak aku nk tackle pakwe ko...
lagipun aku sendirik pown dah nk kawen nih....
aku x sengaja la beb...
betul...
x sengaja....
huhuuuuuuu...

glitter-graphics.com
 

Wednesday, 28 April 2010

~..GastRik ku kEmbaLi..~

huhuuu...
penyakit lama ku datang semula...
cakit..
huhuuuu..
setelah setahun "beliau" melupakan ku,
akhirnya semalam "beliau" kembali....
apasal la engkau datang wahai gastrik ku sayang???
x usah la kau datang agik....
tengok.... minggu depan dah kena datang jumpa tuan doktor semula...
katanya nk scan....
ntah menatang apa la yg ada dlm pewut ku ini...
adoooyaaaiiiii...
dan untuk kesekian kalinya, aku menyusahkan encik tunang...
sorry ye sayang....
dah terpaksa....
huhuuuuuu....
dan lebih mengharukan aku..
bakal mak mertua aku pown x tido sbb risau kan bakal menantunya ini..
huhuuuu...
mekasih ye acik...
acik n kluarga dah banyak tulun za...
huhuuuuu
harap2 pas ni jangan la kau datang ye....
bagi la aku bebas dari engkau...
wahai gastrik....
 

Thursday, 22 April 2010

Kawen Dua ????????

ermmmm...
apa pendapat kalian tentang lelaki yg kawen dua???
ni hot stowy yg sya baru dapat pagi td...
dari teman baik sya..
ada sorg mamat ni,
baru je dua taun kawen..
n baru dapat sorang anak...
tp dah berangan angan tuk pasang 1 agik cawangan...
isshhkkkk... iissshhkk...
x dapat nk dibayangkan perasaan isterinye...
yelah... baru je 2 taun kawen..
ati budi isteri pown lom kenal agik...
cane ehh leh terfikir nk kawen dua???
mmmm mungkin beliau ada alasan yg tersendiri..
tp sya????
mmm.. ntah la.. susah nk 3ma poligami nih...
sbb ada pengalaman lampau yg amat pahit tuk ditelan...
smoga tuhan menutup pintu hati suami ku dari berpoligami...
Amin...
huhuu...
tatut.....
just b coz i labiu... huhuuu


Wednesday, 21 April 2010

Jatuh cHinTa ???

owhhhh
adakah aku sedang jatuh cinta???
jatuh cinta setelah sekian lama kami menyulam kasih....
mengapa kini baru kau tiba??? 
alangkah indahnye dunia...
cHinTa kita bersemi dan terus mekar selamanya...
 

Monday, 19 April 2010

Kenapa???

huhuuu..
arini nk luah perasaan agik...

kenapa??
kenapa??
???kenapa???

errmmm...
dulu kiter rapat jerk...
bley je nk ber sms...
bergurau senda...
tp kenapa tidak sekarang??
za tau *A* dah nk kawen..
tp salah ke kite terus rapat???
lagipun nanty dah nk jadik keluarga jugak kan...
za akan jadik adik ipar *A* jugak..
salah ke??
atau *I* yg x bagi *A* rapat ngan za
atau za ada uat salah ngan korang??
tp apa salah za???
sumpah za x tau...
klu betul za yg salah...
tolong la gtau...
jgn uat cam gini...
x best la...
nanty cam ne nk jadi 1 family yg eppy???
x kan kiter nk bermasam muka lak???
nnty apa lak mak n abah *A* ckp???
sungguh za x faham...
apa masalahnye skrg ni??
klu za salah...
tolong la gtau....
*I* pown skunk klu msj @ chat ada je yg membuatkan za terasa...
ayat2 pedas die tu...
pergghhh..
tp tulun la..
jgn uat za rasa serba salah cam ni...
tlg gtau apa salah za..
tu je yg za minta...

Wednesday, 14 April 2010

Tahniah Sayang... Lurve You...

heheheh...
tahniah.. tahniah...
mmmm bangga lak rasa...
taun lepas aku dapat APC...
taun ni cik abg kekasih hati ku pulak yg dapat...
hehehheeh..
best je rasa....
syukur Alhamdulillah...
hurmm..
semoga pas ni kiter sama2 semakin bersemangat tuk keje kay sayang...
all da best for u...
i lurve u so much....




Monday, 12 April 2010

dIe tUnanG aKu...keNapa kaU GanGgu Die???

weeehhh pompuan,
ko dah tau die tunang aku,
apahal ko nk try die lagi???
ko nk aku ajar ko sebagaimana aku penah ajar pompuan2 gedik sebelum ni ke???
ko jgn nk carik pasal ngan aku lak...
dah ramai pompuan yg aku sound sebelum ni..
sbb dok menggatal ngan laki aku...
bukan aku x percaya ngan laki aku tu...
tp aku takut...
takut kehilangan die...
kami dah nak kawen dh ni..
tolong la...
x kan ko nk runtuhkan masjid orang lak kan...
kejam nye ko..


Tuesday, 6 April 2010

kEnaPa LaH KaU mAcaM nih????

ya Allah...
x tau nk ckp cam ne...
tp apa yg aku tau, aku stress sgt2 skunk ni..
nk datang opis pown da rasa x de mood
tmbah2 lgi bila tgk muka kau kt opis....
bertambah2 la aku punye benci...
kenapa la kau macam nih??
tak leh ke kau jadi PTD yang sebenar2 nye??
yang tau cane nk uat kje dengan baek...
yang tau cam ne nk mntadbir dengan baek..
yang tau cam ne nk mengarahkan anak buah dengan baek???
blajar tinggi tp hampeh....
sakitnye ati aku nih...
Ya Allah. berikan lah aku kekuatan ya Allah...
demi menjalankan tugas yg diamanahkan kepada ku...
Aku x nk orang laen ckp aku Penerima APC yg haprak...
Amin..


 
*Bebelan Dari Ku Untuk Mu... Izz Fisha Natakafisha*