ღ cHiNta_haThi_kHu..iT's y0u ღ

~..Ya Allah jika aku jatuh cinta, cintakanlah aku pada seseorang yang melabuhkan cintanya padaMu,agar bertambah kekuatanku untuk menyintaiMu..~

Thursday, 8 September 2011

Drypers vs Huggies

Salam buat sume bakal mommy n yg sudah pun menjadik ibu..
sebenarnya, kiter ada kekeliruan cikit...
klu tgk tajuk kt atas ni, musti korunk tau kan apa tu....
tu 2 jenama pampers yg kiter bercadang nk try kt bby bakal lahir nnty,..
tp x tau mana satu yg lagi elok..
ada yg ckp huggies nye pelekat tu lagi tahan lama berbanding drypers...
tp ada gak yg ckp drypers lebih elok...
last2 mama jugak yg penen noks..!!!!
so, minta pendapat kepada mereka yg lebih berpengalaman...
kerjasama anda amatlah dihargai~!!
..^.^..
 

4 comments:

Baby Lyana said...

both cikedees pakai drypers...harga antara drypers dan huggies lebih kurang je....apa2pun, ikut baby punya kulit sensitiviti dan kesesuaian la..biasanya, drypers sesuai utk kulit baby sensitif...my suggestion, beli je pek kecik and try....kena try and error ok!

✿aN ePpy m0m To bE✿ said...

owh itu macam kalu... heheheh.. ok kak... tq atas pendapat tu... za pun konfius... lagipun harga lebey kuang... hehehhe...

pRincESs_N said...

dlu ms b4 bsalin pon confused...then skg da 6 bulan stick gn Drypers & Hey Baby!...Hey Baby! murah (ekonomi) kualiti pon ok..so far, my baby serasi...

nway,salam kenal..

✿f!sHa:- m0mMy To bE✿ said...

owh yeke lalink... mmmmm fisha nak try petpet dulu kot... sbb tu ari kt tesco sale... hehehhe.. nnty klu dah besar cikit bole kowt try yg laen... lagipun new born mmg manyak guna pampers kan.. heheh

Post a Comment

amende ler korang nk ngomel nih??

 
*Bebelan Dari Ku Untuk Mu... Izz Fisha Natakafisha*