ღ cHiNta_haThi_kHu..iT's y0u ღ

~..Ya Allah jika aku jatuh cinta, cintakanlah aku pada seseorang yang melabuhkan cintanya padaMu,agar bertambah kekuatanku untuk menyintaiMu..~

Wednesday, 7 September 2011

KL Sogo Sale~!!


mari.. mariii~!!!!!
sini ada pengumuman penting nie..
KL Sogo akan adakan warehouse clearance pada 8 - 11 sept 2011...
macam2 yg ada...
dah yg paling best, barang bby pun sale jugak...
wahhh best.. best... semalam dah g survey kt midvalley, hampir seribu gak ekk barang2 dak techik nie...
termenung sat tgk harga die..
sepasang baju je dah hampir rm30.. hohohoooo..
lum masuk yg laen2 agik...
hopefully, leh dapat beli sume barang dengan harga yg berpatutan kat Sogo nnty..
jum, kiter p serbu~!!!!!!!
 

No comments:

Post a Comment

amende ler korang nk ngomel nih??

 
*Bebelan Dari Ku Untuk Mu... Izz Fisha Natakafisha*