ღ cHiNta_haThi_kHu..iT's y0u ღ

~..Ya Allah jika aku jatuh cinta, cintakanlah aku pada seseorang yang melabuhkan cintanya padaMu,agar bertambah kekuatanku untuk menyintaiMu..~

Tuesday, 20 September 2011

result final da kuar

syukur alhamdulillah...
betul la ckp org...
jgn takut nak beranak masa study..
coz insyaAllah ada rezeki bby kt citu...
syukur sgt coz result final kali ni lebih baik dari sblm pegnen tu ari...
mybe bby tlg mama jawab exam kot ekk..
walhal ak mabuk tyme tu...
igtkan dah jatuh menjunam dah pointer...
tp sem depan lebih mencabar...
due insyaallah 26.01.2012 and final exam pada pertengahan bulan februari 2012...
tak leh nk bayangkan cane la ak tyme tu...
seb bek mak mentua dah offer nk tlg jagakan bby nnty...
bby namo notti2 tau.. cian opah ngan atok nnty..
mudah2an segalanya dipermudahkan..
Amiinn...

tp ak x puas aty ngan laki ak nie...
cane die leh dpt dekan lak..???
uwaaaaaa x aci tul.. hukhukhukkkkk
 

4 comments:

~..cik PriNCEss..~ said...

amin!!!!

✿f!sHa:- m0mMy To bE✿ said...

awak dah check ke..??

suriadzul said...

hi babe...congrat!!!preg da kan..amin....anyway, kita de bace entry fisha tanya pasal ospital ampg..servc dia ok ke x kan...well, su ade share pglman su ..fisah bace new entry su k!!just utk panduan fisha,,,

✿f!sHa:- m0mMy To bE✿ said...

thanks su...

Post a Comment

amende ler korang nk ngomel nih??

 
*Bebelan Dari Ku Untuk Mu... Izz Fisha Natakafisha*