ღ cHiNta_haThi_kHu..iT's y0u ღ

~..Ya Allah jika aku jatuh cinta, cintakanlah aku pada seseorang yang melabuhkan cintanya padaMu,agar bertambah kekuatanku untuk menyintaiMu..~

Monday, 5 December 2011

sTrOlleR baBy da aDa.. winkwink... (~_^)


taraaaaaa... ni la die... sejibik cam gini... hehehhe... capella apa ntah nama dye...
dan yg penting, mama fisha dah x sabar nk tgu bby A kuar...
nnty kiter leh g jejalan kan cayunk...
wink wink... (~_^)
 

6 comments:

!k@ said...

best2..comel je stroller..yg penting senang lipat nk masuk keta..pastu xberat..ika pn beli yg jenis camni..org panggil jenis umbrella fold kan??hehe..

ciksuen said...

wa..da beli da~ bestnye! kite ni selalu berangan je nk bli..tp ble g tgk2, mesti ase mcm nntlah dl..

✿f!sHa:- m0mMy To bE✿ said...

ika~ betul tu yank... yg paling penting leh reversible... heheheh... nnty sambil jalan leh tgk muka bby... kui3...

✿f!sHa:- m0mMy To bE✿ said...

ciksue~ xpe yank.. slow2 carik... nnty musti jumpa yg berkenan di aty punye... nk beli kena puas aty.. sbb takut nnty membazir pulak kan... heheheh

Natasha Farina Arifin said...

fisha: fewiit! comei stroller baby dia...kite lom beli ar..dok terpikir2 nak beli brand hapo...tapi fulus pon kena ada kalo nak bli brand mahal2 eh?hihihi

✿f!sHa:- m0mMy To bE✿ said...

mommy cha~ hehhehe... xpe yank.. survey je dulu... ni pun sbb dah berkenan di aty.. terus x mo pikir panjang... takut malam nnty dok terbayang... hehehehehe

Post a Comment

amende ler korang nk ngomel nih??

 
*Bebelan Dari Ku Untuk Mu... Izz Fisha Natakafisha*