ღ cHiNta_haThi_kHu..iT's y0u ღ

~..Ya Allah jika aku jatuh cinta, cintakanlah aku pada seseorang yang melabuhkan cintanya padaMu,agar bertambah kekuatanku untuk menyintaiMu..~

Tuesday, 10 January 2012

berurut sebelum bersalin

hye sume...
ye.. saya masih bersiaran...
bby ni masih x mo kuar..
huhu..
ntah bile la mau kuar...
x sabar suda nie...

ni kiter nk tanye,
apa pendapat yu ols
berurut sebelum bersalin...

sbb skunk ni kiter asyik rasa lemah2 badan je...
badan rasa x sedap..
n berangin...

pegang cikit pun dah ber"angin"...
agak2, bole x pegi urut ekk...????
sbb kiter ada kenal sorang makcik nie...
dye mmg pandai urut tambah2 utk org mengandung n berpantang...

so, apa pndapat korunk..??
 

9 comments:

Lyana MK said...

boleh kot.... ;)

~ NANA ~ said...

nk berurut kna cai bidan yg betol2 mahir la...jgn sembarangan tau :)

✿f!sHa:- m0mMy To bE✿ said...

yana~ hurmm masih konfius nie.. ada yg ckp bole dan ada yg ckp x.. huwaaa.. x tau nk tanye sape.. huhu

✿f!sHa:- m0mMy To bE✿ said...

nana~ mmmm insyaAllah dah jumpa bidan yg pandai urut... cuma x pasti bole urut atau tidak.. huhu

sue sopian said...

kalau rasa2 yakin nak berurut apa salahnya..tp mesti la yg btol2 pandai..tgk keadaan kandungan gak kalo nak berurut ni..kalo bidan2 ni pandai la tgk.. -saye x pandai but saye pernah berurut masa mengandung dulu..ok je-

nurulfarehah said...

hai kamu! jom klik sini;

http://farihazainal.blogspot.com/2012/01/bpe-oz-adik-minom-yek.html

!k@ said...

fisha..org kata jgn urut pinggang n perut..kalo urut buang angin ok kot..

Mimy Hamid said...

rasanya tak perlu la ...sabar je ek...lepas bersalin leh main urut urut

iizla said...

taktau bahaya ke tak beurut sebelum bersalin. tapi rasanya tak payah kut..normal kut lenguh2 tu bila dh nak dekat2 deliver ni

Post a Comment

amende ler korang nk ngomel nih??

 
*Bebelan Dari Ku Untuk Mu... Izz Fisha Natakafisha*