ღ cHiNta_haThi_kHu..iT's y0u ღ

~..Ya Allah jika aku jatuh cinta, cintakanlah aku pada seseorang yang melabuhkan cintanya padaMu,agar bertambah kekuatanku untuk menyintaiMu..~

Friday, 13 January 2012

Free BPA kah botol susu anak anda..??

salam sume...
mama fisha masih bersiaran nie..
baby masih enggak mau kuar seyhhh..
tp dah rasa dah sakit2..
tp selang sejam la...
mybe x lama agik la kot...
insyaAllah..
ni kiter nk share pasal BPA..
jum tgk sesama..
tp andai kata yg ni x betul, minta sape2 yg taw perbetulkan ekk..

 

9 comments:

aTy _faRed~ said...

sekarang memang banyak jual yang bpa free jer..jarang dah yg jual botol biase2 tu..kecuali kedai2 yang bukak khusus jual tuk keperluan baby..:)

Mimy Hamid said...

alamak tommee tippee proceed with caution la...hmm tp bpa free ni

iizla said...

dah rasa contraction ke??? hemm x lama lagi la tu. weekend ni kut :)

✿f!sHa:- m0mMy To bE✿ said...

aty & mimy~ hurmmm... ye la kan.. sbb tu ari beli TT mmg die tulis BPA free.. hehehhe

✿f!sHa:- m0mMy To bE✿ said...

iizla~ aminn.. doakan ekk yank...

mrs chenta said...

yay..iris sophea dah nak ade kawan!!!! gudluck dear!!

!k@ said...

yg ika penah dengar avent mmg kandungan BPA diragui...tapi tomee tppie xtau la pulak...alamak..dh beli tt ni..camne..

✿f!sHa:- m0mMy To bE✿ said...

zetty~ thanks dear.. tp x tau agik bile mau kua nie... hehehhe

✿f!sHa:- m0mMy To bE✿ said...

ika~ hehehehe... x pe kot.. yakin kan diri.. sbb rasanya TT tu mmg BPA free kan... kat kotak dye pun ada tulis.. hehehe

Post a Comment

amende ler korang nk ngomel nih??

 
*Bebelan Dari Ku Untuk Mu... Izz Fisha Natakafisha*